Nieuws

APB lanceert de nieuwe imagocampagne 2013

Of het nu gaat om geneesmiddelen of andere gezondheids- of verzorgingsproducten, de apotheker staat steeds klaar met zijn uitleg, aanbevelingen en raadgevingen voor een goed gebruik. Deze verlenen een reële meerwaarde aan de kwaliteitsproducten die hij in de apotheek aanbiedt.

De apotheker is altijd beschikbaar en staat dicht bij zijn patiënt. Bovendien beschikt hij ook over alle kennis en bekwaamheden om een optimaal en beveiligd gebruik van het voorgeschreven geneesmiddel of het aanbevolen product te waarborgen. De nieuwe imagocampagne van de APB stelt deze verschillende aspecten op de voorgrond en onderstreept de essentiële rol  die de apotheker op dat vlak speelt.

Naast de televisiespot werden dit jaar ook radiospots opgenomen, om zo een nog groter publiek te bereiken. Bovendien worden in de apotheek ook affiches en folders verdeeld. De boodschappen worden eveneens  op grote schaal verspreid via www.apotheek.be en op onze facebookpagina's.

Klik op de links om de radiospots te beluisteren en de tv-spot te bekijken.


 

Zie ook

  • De apotheek van wacht is er voor dringende geneesmiddelen

    De apothekers lanceren opnieuw een informatiecampagne om je te informeren over de dienstverlening die ze bieden tijdens de wachtdienst.

    Lees meer

  • Huisapotheker: een nieuwe dienst in de apotheek

    Sinds 1 oktober kunnen patiënten met een chronische aandoening een huisapotheker kiezen. Die zal hen proactief begeleiden bij hun medicatiegebruik door hen persoonlijk advies te geven en een schema bij te houden van alle medicatie die ze gebruiken...

    Lees meer

  • Vaccinatiecampagne tegen griep en pneumokokken

    Apothekers sensibiliseren risicogroepen

    Lees meer