Connectie problemen

Maak de 'cache' van uw browser leeg.

  1. Deze 'cache' schoonmaken laat toe de webpagina's die onlangs werden aangepast of geüpdatet beter te visualiseren op gelijk welke website die u regelmatig bezoekt.

Hoe maakt u uw 'cache' leeg?

  1. 1. Ga in de menubalk van de browser naar 'Tools', klik op 'Internet options' -> ga naar de tab 'General' -> klik in het deel 'Browsing history' op 'Delete'.

  2. 2. Selecteer in dit venster 'Temporary Internet files' en klik op 'Delete'.

  3. 3. Sluit het venster en klik op 'OK' om het scherm te verlaten.

Opmerking: het is mogelijk dat de functie 'Tools' wordt gesymboliseerd door een icoon in de vorm van een gekarteld wieltje bovenaan rechts van uw surfbalk.

nota:

Om de ladingssnelheid van een website te verbeteren, omvatten de browsers microsoftware of -applicaties die de onlangs bezochte websites bijhouden. Bovendien bestaat er, ondanks de updates van de website, een soort van weerstandsfenomeen ten aanzien van oude pagina's.


 

Zie ook

  • Checklist voor frequente toegangsproblemen

    Om u te begeleiden en te helpen om bepaalde problemen op te lossen, vindt u hieronder enkele praktische tips en nuttige controlestappen die u kan raadplegen alvorens de APB of uw softwareleverancier of -installateur te bellen.

    Lees meer

  • Delete uw 'cookies'

    Indien u een probleem heeft met een website in het bijzonder, laat het verwijderen van uw cookies toe de standaardparameters of -voorkeur van uw browser opnieuw in te stellen.

    Lees meer

  • Update uw Internet Explorer-browser

    Noodzakelijk om volop te profiteren van de verbeteringen en nieuwe technologieën van internet

    Lees meer