Werkaanbiedingen

Administratief medewerker – recall support (m/v/x)

Gepubliceerd op 25/01/2024

​De Algemene Pharmaceutische Bond (APB) vertegenwoordigt de zelfstandige officina-apothekers. APB ondersteunt zijn leden in hun dagelijkse praktijk, ontwikkelt en promoot de vrije uitoefening van het beroep van zelfstandig apotheker.

De Dienst voor Geneesmiddelenonderzoek (DGO) van APB is het laboratorium van alle officina en ziekenhuisapothekers van België. De opdracht van DGO is analyses uitvoeren van de kwaliteit van apotheekbereidingen en de geneesmiddelen op de Belgische markt; de door apothekers gemelde kwaliteitsgebreken van geneesmiddelen behandelen en de intrekking van de markt organiseren van de niet-conforme producten. DGO is voor zijn labo-activiteiten officieel erkend door het FAGG en geaccrediteerd volgens de ISO-norm 17025 door Belac. Voor zijn activiteiten van de intrekkingen is DGO GDP-gecertifieerd. Voel jij je geroepen om deel uit te maken van ons team en bij te dragen aan de administratieve ondersteuning van DGO, dan is deze vacature misschien iets voor jou. Om ons team te versterken, zoeken wij momenteel een :



Administratief medewerker – recall support (m/v/x)

Functie:

Als administratief medewerker zal je in de eerste plaats ingezet worden voor de behandeling van intrekkingen. DGO organiseert de intrekking van de markt (België + Luxemburg) van niet-conforme producten (geneesmiddelen, grondstoffen, voedingssupplementen,… ) en van producten met stopzetting van commercialisatie of schrapping van registratie.

  • Vous effectuez, en collaboration avec le Head of Recall, les tâches suivantes :
    • Je verzorgt in samenwerking met de Head of Recall volgende taken:
    • Publicatie van de intrekkingen op onze website en informeren van de betrokken partijen (Apothekers, ziekenhuizen en groothandelaar) via flexmail.
    • Klantencontact: je bent het eerste aanspreekpunt voor het beantwoorden van vragen ivm de intrekkingen, zowel telefonisch als per mail.
    • Administratieve opvolging van de intrekkingen: dossiers en listings opmaken, opvolgen van de logistieke afhandeling, elektronisch klassement en facturatie in CRM.
  • Je staat mee in voor het opsturen en de opvolging van overeenkomsten met klanten betreffende de kwaliteitsborging.
  • Je organiseert verscheidene interne en externe meetings en volgt deze verder op. Je staat in voor de voorbereiding van de dagorde, het versturen van de uitnodigingen en de verslaggeving.
  • Je ondersteunt onze commerciële activiteiten Phasius: klantendossiers en serviceovereenkomsten opstellen, klantencontacten met betrekking tot stalen, opmaken van rapporten en opvolgen van deadlines van labo-analyses, facturatie opstellen via CRM voor klantenanalyses van het labo.
  • Je rapporteert aan de Head of Recall en de Laboratory Administration Manager en werkt samen met de andere administratieve assistenten, het QA-team, de Facility Manager, de directie van de DGO en met de collega's van het labo.
Profiel :

  • Je hebt een bachelor of master diploma.
  • Ervaring in of kennis van een farmaceutische omgeving is een pluspunt.
  • Je hebt affiniteit voor administratie waarbij nauwkeurigheid, plannen en organiseren sterke punten zijn.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een goede kennis van het Engels.
  • Je bent communicatief sterk en werkt graag in team, maar kan ook autonoom werken.
  • Je werkt klantgericht.
  • Je hebt een zeer goede kennis van Office 365, Teams, .... en je bent bereid om nieuwe software aan te leren (flexmail, CRM, LIMS, webapplicatie,..).
  • Je beschikt over sterke analytische vaardigheden, bent oplossingsgericht en bent in staat logische verbanden te leggen.
  • Je bent bereid nieuwe processen aan te leren en beschikt hiervoor over voldoende leervermogen.


APB biedt:

  • Een dynamische voltijdse functie binnen een gemotiveerd team
  • Telewerk mogelijk (1 dag per week)
  • Een werkomgeving in een sector die bijdraagt aan de volksgezondheid
  • Mogelijkheid om opleidingen te volgen in het kader van de functie
  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
  • Aandacht voor een goede work-life balance en een vlotte bereikbaarheid met het openbaar vervoer (Schumanplein Brussel).


Interesse ?

Gelieve uw motivatiebrief en CV naar jobs@apb.be te sturen. Voor bijkomende inlichtingen kan u contact opnemen met Annelies De Greef, HR Manager op het nummer +32-(0)2-285.42.21.





​​



  • © Copyright 2024
  • Algemene Pharmaceutische Bond
  • All rights reserved
  • Disclaimer