Advertising

Dankzij de uitgebreide adverteermogelijkheden op onze diverse kanalen en formats hebt u de garantie dat alle apothekers – zowel in de officina als het ziekenhuis, in België en het Groothertogdom Luxemburg – uw boodschap ontvangen. En dat u snel uw communicatie-doelen bereikt.

Een lancering van een nieuw product, een aanpassing van de bijsluiter, een wijziging in de terugbetalingsmodaliteiten, een melding van een onbeschikbaarheid, een Direct Healthcare Professional communicatie, een commerciële actie, een sensibiliseringscampagne … Dankzij de uitgebreide adverteermogelijkheden op onze diverse kanalen en formats hebt u de garantie dat alle apothekers – zowel in de officina als het ziekenhuis, in België en Groothertogdom Luxemburg – uw boodschap ontvangen. En dat u snel uw communicatiedoelen bereikt.

De troeven van onze kanalen

Als nationale beroepsfederatie van de zelfstandige officina-apotheker, neemt APB een unieke positie in het Belgische apotheeklandschap in. Apothekers gebruiken onze communicatiekanalen als primaire bron voor beroepsinformatie.

  • Een bereik- en imagostudie, uitgevoerd in 2022 door Dedicated research, toont aan dat ons maandelijks offline vaktijdschrift, de Korte Berichten, de absolute nr. 1 positie inneemt binnen de Belgische beroepspers voor apothekers. 98% van de apothekers leest de Korte Berichten

  • Onze website apb.be en het ledengedeelte MyAPB bieden een multifunctioneel platform voor de apothekers waarop zij dagelijks gebruik kunnen maken van al onze diensten, tools, informatiebronnen en applicaties. Bovendien zorgt onze professionele nieuwsbrief voor onze leden, APBnews, wekelijks voor significant verkeer op onze website. 

  • De Mededelingen van de firma’s die u op het private gedeelte op onze website MyAPB kan publiceren, worden ook verzonden via e-mail. Die specifieke nieuwsbrief heeft meer dan 11.700 abonnees.  

Reaching out to pharmacists made easy

Pascal Dohrn

Solutions Developer Stuur een e-mail +32 479 59 14 99

Advertising

Toon alles

In september lanceren wij de nieuwe apb.be! We kondigen nu al met trots ons nieuwe online-aanbod Advertising aan. Ontdek hoe de Prime Banner en de Pinned Mededeling uw boodschap maximale zichtbaarheid en impact kunnen geven.

De zomerperiode is aangebroken en ook bij Advertising schakelen we over naar zomermodus. Maar geen nood, we blijven beschikbaar voor uw dringende communicatie!

Onze aangepaste adverteermogelijkheden maken de snelle verspreiding van een Direct Healthcare Professional Communications (DHPC) mogelijk. Online en offline, recht naar de apotheker.