U overweegt een online mededeling, een slimme zet! In een communicatielandschap waar informatie overvloedig is en aandacht steeds moeilijker te vangen valt, biedt APB u een directe en betrouwbare toegangspoort tot de officina-apotheker. Hieronder leest u wat u mag verwachten van onze online mededelingen.
Wat houdt een online mededeling precies in?
Met onze online mededeling bereikt u op een eenvoudige en doeltreffende manier onze leden bij APB, wat zorgt voor maximale zichtbaarheid bij de officina-apotheker. Ideaal voor productlanceringen of andere belangrijke informatie die u rechtstreeks tot bij de apotheker wil brengen.
Een online mededeling in drie sterke stappen
- Publicatie op de hoofdpagina van apb.be
Uw mededeling krijgt een prominente plaats op onze website, waar apothekers dagelijks informatie raadplegen. - Opname in de nieuwsbrief “Mededelingen van de firma’s”
Uw boodschap wordt opgenomen in onze nieuwsbrief die op regelmatige basis wordt verstuurd naar meer dan 13.000 apothekers en apotheekassistenten. Wenst u optimaal te plannen? Raadpleeg dan zeker onze publicatiekalender voor de juiste timing van uw mededeling. - Een KPI-rapport na zes weken
Zes weken na publicatie ontvangt u een overzicht van de prestaties van uw mededeling. Denk hierbij aan statistieken zoals open ratio’s, clicks en andere relevante inzichten. Zo krijgt u een helder beeld van het bereik en de impact van uw communicatie. Benieuwd naar de resultaten van het voorbije jaar? Raadpleeg dan zeker ons overzicht van de KPI’s van 2024.
Bovenaan in beeld, top of mind bij de apotheker
Soms verdient een boodschap nét dat extra beetje aandacht. Met een Pinned Mededeling wordt uw communicatie gedurende één week bovenaan geplaatst in de rubriek “Mededelingen van firma’s” op onze apb.be hoofdpagina. Ook in de nieuwsbrief krijgt uw mededeling een prominente positie.
Bent u overtuigd?
Laat uw boodschap niet verloren gaan in de stroom van informatie. Neem vandaag nog contact met ons op en plan uw communicatie strategisch in: zichtbaar, meetbaar en doelgericht.

Advertising
Toon allesWilt u uw merk op een geloofwaardige en impactvolle manier onder de aandacht brengen? Dan zijn themadagen rond gezondheid een mooie aanleiding voor een campagne die écht binnenkomt.
Een half miljoen. Dat is het aantal burgers waaraan apothekers dagelijks gezondheidsadvies geven. Ze zijn dus wel degelijk essentieel voor het vertrouwen in uw product, waardoor ze de ideale partner zijn om het bereik van uw gezondheidscampagne te vergroten. Hoe u hen bereikt? Dat vertellen we u hieronder!
Onze nieuwsbrief ‘Mededeling van de firma’s’ zal vanaf nu op vaste data verspreid worden, waardoor u beter uw online mededelingen kunt plannen. U kan onze kalender in dit artikel raadplegen.
2024 was een jaar vol uitdagingen en successen. Dankzij jullie vertrouwen en samenwerking hebben we geweldige resultaten bereikt. Hopelijk hebben jullie dat ook zo ervaren? We willen jullie oprecht bedanken voor jullie steun en partnerschap in het afgelopen jaar. We delen graag enkele hoogtepunten met jullie.
Op onze website apb.be, die dient als multifunctioneel platform voor beroepsinformatie voor de apotheker, verspreiden we op elk moment uw boodschap. We bieden hiervoor verschillende advertentiemogelijkheden aan om producten en diensten te promoten binnen de farmaceutische sector.