Uw DHPC verspreidt u best via APB

14 MEI 2024

Onze aangepaste adverteermogelijkheden maken de snelle verspreiding van een Direct Healthcare Professional Communications (DHPC) mogelijk. Online en offline, recht naar de apotheker.

Wanneer het gaat om het verzenden van een belangrijke DHPC, begrijpen we dat snelheid en efficiëntie cruciaal zijn om uw boodschap effectief bij apothekers te krijgen. Met onze adverteermogelijkheden bieden we de perfecte oplossing. 

Als FLASH nieuwsbericht

Verzend uw DHPC via onze nieuwsbrief op maat op het door u gewenste moment naar meer dan 12.000 abonnees. Deze aanpak stelt u in staat om uw DHPC direct onder de aandacht te brengen. Met een hoog openingspercentage van maar liefst 55% garandeert onze FLASH nieuwsbrief niet alleen zichtbaarheid, maar ook de daadwerkelijke kennisname van uw boodschap. Bovendien wordt uw DHPC ook gepubliceerd op onze website als online mededeling.  

En in het hart van het vakblad

Daarnaast kunnen we uw DHPC ook offline verspreiden via onze Korte Berichten voor maximale zichtbaarheid.  

Wist u dat? 
Voor een DHPC houden we steevast een plekje vrij tot vlak voor het ter perse gaan van het vakblad. Zo optimaliseren we uw bereik!   

Kortom: vertrouw op onze exclusieve kanalen om uw DHPC op een effectieve en efficiënte manier te verzenden. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij u kunnen helpen uw boodschap over te brengen. 

Pascal Dohrn

Solutions Developer Stuur een e-mail +32 479 59 14 99

Advertising

Toon alles

De zomerperiode is aangebroken en ook bij Advertising schakelen we over naar zomermodus. Maar geen nood, we blijven beschikbaar voor uw dringende communicatie!

U overweegt een online mededeling, een slimme zet! In een communicatielandschap waar informatie overvloedig is en aandacht steeds moeilijker te vangen valt, biedt APB u een directe en betrouwbare toegangspoort tot de officina-apotheker. Hieronder leest u wat u mag verwachten van onze online mededelingen.

Wilt u uw merk op een geloofwaardige en impactvolle manier onder de aandacht brengen? Dan zijn themadagen rond gezondheid een mooie aanleiding voor een campagne die écht binnenkomt.

Een half miljoen. Dat is het aantal burgers waaraan apothekers dagelijks gezondheidsadvies geven. Ze zijn dus wel degelijk essentieel voor het vertrouwen in uw product, waardoor ze de ideale partner zijn om het bereik van uw gezondheidscampagne te vergroten. Hoe u hen bereikt? Dat vertellen we u hieronder!

Onze nieuwsbrief ‘Mededeling van de firma’s’ zal vanaf nu op vaste data verspreid worden, waardoor u beter uw online mededelingen kunt plannen. U kan onze kalender in dit artikel raadplegen.