Nieuw in ons online aanbod: uw campagne in de kijker via onze newsletter voor de apotheker. Met een uniek hoog openingspercentage, vergroot u meteen het bereik van uw boodschap. Een nieuwe tool in uw arsenaal voor gezondheidspromotie!
Hoe houden we mensen gezond? Het is een drijfveer voor veel professionals in de gezondheidssector. Met een gezonde levensstijl stimuleren, kennis over gezondheid vergroten en gezond gedrag faciliteren komen we al een heel eind. Vanuit uw expertise bedenkt u goed uitgekiende campagnes om gezondheid te promoten en werpt u tal van middelen in de strijd om uw doel te bereiken. Bij Solutions zoeken we steeds naar manieren om u daarbij te helpen.
De apothekers genieten in ons land een enorm groot vertrouwen bij de burger en ze bieden dagelijks aan ongeveer een half miljoen mensen gezondheidsadvies. Ze zijn dan ook een onmisbare bondgenoot om uw gezondheidscampagne te ondersteunen en bij hun apotheekbezoekers uit te dragen.
Voortaan maakt u de apothekers van uw campagne bewust op het meest geschikte moment via onze newsletter ‘Mededelingen van de firma’s’. De exclusieve plek bovenaan garandeert u optimale zichtbaarheid. Mooie bonus: met een minimale inspanning vergroot u in een ogenblik het bereik van uw campagne via een netwerk van meer dan 13.000 abonnees.
Ons aanbod voor uw campagnes
- Een online mededeling op het gedeelte MyAPB van onze website.
- Nieuw! Een exclusieve plek bovenaan de newsletter ‘Mededelingen van de firma’s’.
- Educatief materiaal over farmaceutische zorg? Dan wordt dit ook via Phil Connect ter beschikking gesteld aan onze apothekers.
- Een optionele banner op het gedeelte MyAPB van onze website.
Bij een dringende mededeling of een DHPC kan u nog steeds beroep doen op onze FLASH-nieuwsbrief.
Heeft u al een specifieke campagne voor ogen of wilt u meer informatie over dit nieuw aanbod? Neem dan vandaag nog contact met ons op om de verschillende mogelijkheden te bekijken.

Advertising
Toon allesDe zomerperiode is aangebroken en ook bij Advertising schakelen we over naar zomermodus. Maar geen nood, we blijven beschikbaar voor uw dringende communicatie!
U overweegt een online mededeling, een slimme zet! In een communicatielandschap waar informatie overvloedig is en aandacht steeds moeilijker te vangen valt, biedt APB u een directe en betrouwbare toegangspoort tot de officina-apotheker. Hieronder leest u wat u mag verwachten van onze online mededelingen.
Wilt u uw merk op een geloofwaardige en impactvolle manier onder de aandacht brengen? Dan zijn themadagen rond gezondheid een mooie aanleiding voor een campagne die écht binnenkomt.
Een half miljoen. Dat is het aantal burgers waaraan apothekers dagelijks gezondheidsadvies geven. Ze zijn dus wel degelijk essentieel voor het vertrouwen in uw product, waardoor ze de ideale partner zijn om het bereik van uw gezondheidscampagne te vergroten. Hoe u hen bereikt? Dat vertellen we u hieronder!
Onze nieuwsbrief ‘Mededeling van de firma’s’ zal vanaf nu op vaste data verspreid worden, waardoor u beter uw online mededelingen kunt plannen. U kan onze kalender in dit artikel raadplegen.
Geschreven op 18 maart 2024.
Laatst gewijzigd op 22 maart 2024.