Op onze website apb.be, die dient als multifunctioneel platform voor beroepsinformatie voor de apotheker, verspreiden we op elk moment uw boodschap. We bieden hiervoor verschillende advertentiemogelijkheden aan om producten en diensten te promoten binnen de farmaceutische sector.
Hier zijn de belangrijkste advertentiemogelijkheden voor 2025:
- Mededelingen van de firma’s: plaatsing op de MyAPB homepage + verspreiding via nieuwsbrief
- Online banner: plaatsing op de MyAPB homepage voor een periode van 15 dagen
- FLASH-berichten: verspreiding via een speciale nieuwsbrief die gereserveerd is voor belangrijke en dringende mededelingen
- Korte Berichten: papieren magazine met digitale versie
Sinds de lancering van onze nieuwe website zijn er nog meer mogelijkheden bijgekomen om te gebruiken:
- Prime Banner
- Pinned Mededeling van de Firma
Bevorderen van de gezondheid? Wij ondersteunen uw campagnes!
Met onze nieuwsbrief "Mededelingen van de firma’s" bereikt u meer dan 12.000 apothekers op het perfecte moment met uw gezondheidscampagne, dankzij een exclusieve plek bovenaan voor optimale zichtbaarheid. Zo vergroot u met minimale inspanning het bereik van uw campagne. Ons aanbod omvat een online mededeling en een optionele banner op MyAPB, plus de mogelijkheid om educatief materiaal via Phil Connect aan te bieden.
Heeft u interesse om in 2025 bij ons te publiceren? Bekijk onderaan de tarieven en de planning voor de Korte Berichten. Contacteer ons gerust als u nog vragen heeft.

Advertising
Toon allesDe zomerperiode is aangebroken en ook bij Advertising schakelen we over naar zomermodus. Maar geen nood, we blijven beschikbaar voor uw dringende communicatie!
U overweegt een online mededeling, een slimme zet! In een communicatielandschap waar informatie overvloedig is en aandacht steeds moeilijker te vangen valt, biedt APB u een directe en betrouwbare toegangspoort tot de officina-apotheker. Hieronder leest u wat u mag verwachten van onze online mededelingen.
Wilt u uw merk op een geloofwaardige en impactvolle manier onder de aandacht brengen? Dan zijn themadagen rond gezondheid een mooie aanleiding voor een campagne die écht binnenkomt.
Een half miljoen. Dat is het aantal burgers waaraan apothekers dagelijks gezondheidsadvies geven. Ze zijn dus wel degelijk essentieel voor het vertrouwen in uw product, waardoor ze de ideale partner zijn om het bereik van uw gezondheidscampagne te vergroten. Hoe u hen bereikt? Dat vertellen we u hieronder!
Onze nieuwsbrief ‘Mededeling van de firma’s’ zal vanaf nu op vaste data verspreid worden, waardoor u beter uw online mededelingen kunt plannen. U kan onze kalender in dit artikel raadplegen.