Nieuws

APB lanceert de nieuwe imagocampagne 2013

Of het nu gaat om geneesmiddelen of andere gezondheids- of verzorgingsproducten, de apotheker staat steeds klaar met zijn uitleg, aanbevelingen en raadgevingen voor een goed gebruik. Deze verlenen een reële meerwaarde aan de kwaliteitsproducten die hij in de apotheek aanbiedt.

De apotheker is altijd beschikbaar en staat dicht bij zijn patiënt. Bovendien beschikt hij ook over alle kennis en bekwaamheden om een optimaal en beveiligd gebruik van het voorgeschreven geneesmiddel of het aanbevolen product te waarborgen. De nieuwe imagocampagne van de APB stelt deze verschillende aspecten op de voorgrond en onderstreept de essentiële rol  die de apotheker op dat vlak speelt.

Naast de televisiespot werden dit jaar ook radiospots opgenomen, om zo een nog groter publiek te bereiken. Bovendien worden in de apotheek ook affiches en folders verdeeld. De boodschappen worden eveneens  op grote schaal verspreid via www.apotheek.be en op onze facebookpagina's.

Klik op de links om de radiospots te beluisteren en de tv-spot te bekijken.


 

Zie ook

  • Patiënten kunnen bijwerkingen nu ook online melden

    “Om het melden van bijwerkingen door patiënten te stimuleren, is er nu een gebruiksvriendelijk online meldingsformulier beschikbaar”, meldt het FAGG op zijn website.

    Lees meer

  • Antibiotica: gebruik ze goed en enkel als het moet

    Verkeerd gebruik van antibiotica maakt bacteriën resistent. Ernstige ziektes kunnen dan niet meer goed behandeld worden. Zorg er mee voor dat onze antibiotica nog werken als we ze echt nodig hebben!

    Lees meer

  • België start op 9 februari met betere bescherming van geneesmiddelen voor de patiënt

    Net als 28 andere Europese landen start België vanaf 9 februari 2019 met de uitvoering van de “Falsified Medicines Directive” (FMD).

    Lees meer