Nieuws

APB lanceert de nieuwe imagocampagne 2013

Of het nu gaat om geneesmiddelen of andere gezondheids- of verzorgingsproducten, de apotheker staat steeds klaar met zijn uitleg, aanbevelingen en raadgevingen voor een goed gebruik. Deze verlenen een reële meerwaarde aan de kwaliteitsproducten die hij in de apotheek aanbiedt.

De apotheker is altijd beschikbaar en staat dicht bij zijn patiënt. Bovendien beschikt hij ook over alle kennis en bekwaamheden om een optimaal en beveiligd gebruik van het voorgeschreven geneesmiddel of het aanbevolen product te waarborgen. De nieuwe imagocampagne van de APB stelt deze verschillende aspecten op de voorgrond en onderstreept de essentiële rol  die de apotheker op dat vlak speelt.

Naast de televisiespot werden dit jaar ook radiospots opgenomen, om zo een nog groter publiek te bereiken. Bovendien worden in de apotheek ook affiches en folders verdeeld. De boodschappen worden eveneens  op grote schaal verspreid via www.apotheek.be en op onze facebookpagina's.

Klik op de links om de radiospots te beluisteren en de tv-spot te bekijken.


 

Zie ook

  • 'Generatie Rookvrij'

    Een rookvrije toekomst voor kinderen en jongeren.

    Lees meer

  • Week van de Migraine strijdt tegen schuldgevoel migrainepatiënten

    Ook dit jaar loopt de ‘Week van de Migraine’ (14 tot 19 mei) in de Belgische apotheken. De sensibiliseringscampagne wil deze keer vooral de aandacht vestigen op het schuldgevoel dat migrainepatiënten zich vaak aanpraten.

    Lees meer

  • Vaccins werken

    De Europese Vaccinatieweek 2018 streeft naar een Europa vrij van ziektes die door vaccinatie kunnen worden voorkomen, door mensen bewuster te maken van het belang van vaccinatie als een individueel recht en een gedeelde verantwoordelijkheid.

    Lees meer