Nieuws

APB lanceert de nieuwe imagocampagne 2013

Of het nu gaat om geneesmiddelen of andere gezondheids- of verzorgingsproducten, de apotheker staat steeds klaar met zijn uitleg, aanbevelingen en raadgevingen voor een goed gebruik. Deze verlenen een reële meerwaarde aan de kwaliteitsproducten die hij in de apotheek aanbiedt.

De apotheker is altijd beschikbaar en staat dicht bij zijn patiënt. Bovendien beschikt hij ook over alle kennis en bekwaamheden om een optimaal en beveiligd gebruik van het voorgeschreven geneesmiddel of het aanbevolen product te waarborgen. De nieuwe imagocampagne van de APB stelt deze verschillende aspecten op de voorgrond en onderstreept de essentiële rol  die de apotheker op dat vlak speelt.

Naast de televisiespot werden dit jaar ook radiospots opgenomen, om zo een nog groter publiek te bereiken. Bovendien worden in de apotheek ook affiches en folders verdeeld. De boodschappen worden eveneens  op grote schaal verspreid via www.apotheek.be en op onze facebookpagina's.

Klik op de links om de radiospots te beluisteren en de tv-spot te bekijken.


 

Zie ook

  • De toekomst van antibiotica hangt af van ons allemaal

    Goed gebruik van antibiotica is een belangrijk middel in de strijd tegen antibioticaresistentie. Ook de apothekers voeren de campagne in de apotheken!

    Lees meer

  • '(Graag) zwanger? Vertel het aan je apotheker!'

    Belgische apothekers lanceren hun campagne om zwangere vrouwen beter te ondersteunen.

    Lees meer

  • Doe mee aan de eHealthMonitor 2019

    Deel je kennis over en gebruik van digitale toepassingen in de gezondheidszorg en win een mooie prijs uit de prijzenpot ter waarde van €4000.

    Lees meer