Nieuws

APB lanceert de nieuwe imagocampagne 2013

Of het nu gaat om geneesmiddelen of andere gezondheids- of verzorgingsproducten, de apotheker staat steeds klaar met zijn uitleg, aanbevelingen en raadgevingen voor een goed gebruik. Deze verlenen een reële meerwaarde aan de kwaliteitsproducten die hij in de apotheek aanbiedt.

De apotheker is altijd beschikbaar en staat dicht bij zijn patiënt. Bovendien beschikt hij ook over alle kennis en bekwaamheden om een optimaal en beveiligd gebruik van het voorgeschreven geneesmiddel of het aanbevolen product te waarborgen. De nieuwe imagocampagne van de APB stelt deze verschillende aspecten op de voorgrond en onderstreept de essentiële rol  die de apotheker op dat vlak speelt.

Naast de televisiespot werden dit jaar ook radiospots opgenomen, om zo een nog groter publiek te bereiken. Bovendien worden in de apotheek ook affiches en folders verdeeld. De boodschappen worden eveneens  op grote schaal verspreid via www.apotheek.be en op onze facebookpagina's.

Klik op de links om de radiospots te beluisteren en de tv-spot te bekijken.


 

Zie ook

  • Onbeschikbare geneesmiddelen: apothekers plooien zich dubbel voor hun patiënten

    De groeiende onbeschikbaarheid van geneesmiddelen is nefast voor de gezondheid en levenskwaliteit van de patiënt! De apothekers zetten dagelijks alle middelen in om de gevolgen voor hun patiënten tot een minimum te beperken en oplossingen te voorzien.

    Lees meer

  • Zomerhelden

    Op deze Wereld Bloeddonordag zet APB de campagne van Rode Kruis-Vlaanderen in de kijker.

    Lees meer

  • Hartritmestoornissen treffen bijna 300.000 Belgen

    APB steunt opnieuw de Week van het Hartritme. Dit jaar vindt de actie plaats van 17 tot en met 21 juni.

    Lees meer